sobota, 17 maja 2014

1876 Revue de la Mode 249 model 1-2


Kobieta zmienną jest. 

Oglądałam sobie zdjęcia starych pism udostępnionych mi przez
Mam ich mnóstwo, najczęściej rzadko spotykanych w internecie, gdzie 
króluje niemiecki "Der Bazar" i jego przedruki klony z francuskim 
"La Mode Illustree" i polskim "Bluszczem" na czele. Tak -  "Der Bazar" 
to oryginał, pozostałe dwa tytuły to jego reprinty w innych krajach. 
Można powiedzieć, że mam na nie uczulenie :-P Owszem, sama mam 
kilkadziesiąt numerów, kilka z wykrojami ale każdy inny tytuł witam 
z szeroko otwartymi ramionami :-) Nie dam rady sama kupić wszystkiego, 
poluję tylko na konkretne tytuły pism. A część mogłam sfotografować 
właśnie dzięki uprzejmości antykwariatu Kosmos :-) 
Mam też wiele własnych pism, których nie zdążyłam zeskanować, 
fotografię jest mi o wiele łatwiej zrobić i wrzucić do internetu :-)

Więc czego dotyczyć będzie zmienność? Nie będę publikować ryciny 
/ ilustracji / CDV tylko w weekendy jak to pisałam w poprzednim poście, 
będę to robić jak tylko znajdę czas - jeśli będzie to możliwe to 
codziennie dostaniecie inną ilustrację :-)

Dziś  - adekwatnie do pogody - płaszcz. Co prawda głowa moknie, tren 
nasiąka wodą ale cóż znaczą te drobne niedogodności wobec MODY! :-)



1876 Revue de la Mode 249 model 1-2
1-2.Pardessus redingote (devant et dos). - Dessin de M. Gustave Janet.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz