niedziela, 26 października 2014

1939 in Paris - Adam Leja, Paweł Adamczyk


Kocham to zdjęcie ale Wy już o tym wiecie :-P


Pan Adam Leja - właściciel Galerii 32 mieszczącej się na
Krakowskim Przedmieściu 62 oraz
jeden z największych kolekcjonerów dawnych ubiorów,
wpadł na pomysł, bym na promocję książki
"Moda w okupowanej Francji i jej polskie echa"
pana Krzysztofa Trojanowskiego, 
założyła jeden z jego strojów wraz z dobranymi dodatkami 
oraz dopełniła go odpowiednim profesjonalnym makijażem.
Zatrudniony w tym celu Paweł Adamczyk
 dokonał cudu z moją twarzą i byłam PIĘKNA!
A jednocześnie  umalowana tak jak 
gwiazdy przedwojennego kina :-)
Kilka sekretów warsztatu makijażysty - 
podkład Clinique, kosmetyki Chanel i Dior ...


Kobieta współczesna otwiera drzwi sama ...
OK - te w hotelu Bristol są automatyczne :-P



 Suknia, kapelusze, biżuteria i dodatki
koniec lat 1930-tych , początek 1940-tych.
Sukienka została uszyta ...w USA :-) ma metkę :-)











Pobyt w hotelu jednak uczy bycia dystyngowaną.
Pan portier był tak miły, że zgodził się na wspólną fotografię.
Uwielbiam te fotografie w wersji czarno-białej, 
niczym z dawnych gazet :-)




Zdjęcia w plenerze miejskim














Paweł Adamczyk uwielbia to zdjęcie:









Na koniec kilka zdjęć z mojego ulubionego





Paweł Adamczyk czyli genialny autor makijażu
i moje pierwsze profesjonalne selfie :-D





 A tę sukienkę KOCHAM :-) choć ma około 75 lat - 
jest jak uszyta na mnie. Nie wiem kto ją nosił
ale mam nadzieję, że była to szczęśliwa kobieta :-)





3 komentarze:

  1. Zachwycająca ta sesja, po prostu perfekcyjna! :)
    Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca!!! Fenomenalna!!! Brak mi mocniejszych słów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odebrało mi mowę z wrażenia :-) pięknie!

    OdpowiedzUsuń